My blog

Szerelem, barátság, hétköznapok, élet, érzéseim, gondolataim, vágyaim, Álmaim...

Friss topikok

Linkblog

HTML

2010.02.03. 08:28 Tücsök4

Rég volt...

Olyan régen volt...És mindent belepett a hó közben,vágyat,múltat álmot...

Csak nézek ki az ablakon és csodálom ezt a hihetetlen fehérséget,még a ég is fehér...És csend van,puha,bársonyos csend.De csak odakint.Itt bent nálunk a szobában meleg van és sárga fény.A szívemben is meleg van és boldogság, öröm és béke.Nem gondolok most semmi rosszra.Aminek majd jönnie kell úgyis jöni fog.Csak örülök a csendnek,annak hogy hó lepi a tájat és annak,hogy én ezt csodálhatom.És annak,hogy ha valaki a járdáról felpillant az ablakunkra,akkor nem csak engem lát,hanem mellettem azt a férfit,akivel együtt nézhetem a mindenséget.

Egy kor után,arra jön rá az ember,hogy így érdemes élni.Van aki másként találja meg a boldogságot,de aki olyan mint én annak ez lesz a menyország földi változata.

Csak nézem,ahogy a szél fújja a havat és ringatja a fenyves ágait.A gyerekek iskolából tartanak haza. Bent a radiátor zümmög és a meleglevelgő lobogtatja a fehér függönyt.Állok a függönynél, és meleg van.Meleg van a szívemben.Érzem az illatát,az érintését,az Ő érintését és semmi nem számít,csak a pillanat.A perc öröme.Feledtetni tudja velem a régmúlt esős,sáros,hideg ázós-fázós napjait.Mikor még Ő nem vigyázott rám és egyedül,elveszetten bolyongtam a sötétben. Nem is tudja,hogy ezért mennyire szeretem!

Néha úgyérzem több ember lakik bennem.Néha úgy érzem,hogy ha ennél is több dolgot éreznék szétszakadék.Ő tart egyben engem.Mert mikor ránézek,tudom,hogy megtaláltam az Angyalomat!!!

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://egytucsokfilozik.blog.hu/api/trackback/id/tr571724626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása